Drost is houder van het Nationaal Keurmerk Letselschade (NKL) van De Letselschade Raad. En daar zijn we trots op! Want het Nationaal Keurmerk Letselschade staat voor kwaliteit. Iets waar u als slachtoffer van letselschade behoefte aan hebt: een belangenbehartiger die goed bekend is met de geldende regels en richtlijnen en weet waar u recht op heeft. Een belangenbehartiger die opkomt voor uw rechten en een optimale regeling van uw schade tot stand brengt.

Waarborg

Onze werkwijze bij de behandeling van letselschadezaken is procedureel vastgelegd. Die werkwijze wordt vanuit het Keurmerk ook gecontroleerd. Op die manier wordt onze kwaliteit van dienstverlening voortdurend gewaarborgd.

Betrouwbaar

Kies als slachtoffer van letselschade voor Drost Letselschade. Met uw keuze voor een belangenbehartiger met het Nationaal Keurmerk Letselschade kiest u namelijk voor een betrouwbare belangenbehartiger. Lang niet alle belangenbehartigers mogen het Nationaal Keurmerk Letselschade voeren. Drost Letselschade mag dat wel en zij onderscheidt zich daarmee in de markt.

Uw belangen voorop

Dat u letselschade hebt opgelopen is bijzonder vervelend. Het is goed te weten, dat u met de keuze voor Drost Letselschade de keuze hebt gemaakt voor een dienstverlener bij wie uw belangen voorop staan! Altijd! U staat als slachtoffer centraal. Drost Letselschade maakt zich hard voor een schaderegeling op maat, waarbij u krijgt waar u recht op hebt. En Drost Letselschade doet dat op een wijze die voldoet aan de regels van het NKL: veilig en vertrouwd!

Meer weten?

Hebt u letselschade opgelopen? Schakel dan onze hulp in. Bij aansprakelijkheid van een andere partij zijn aan onze dienstverlening voor u als slachtoffer geen kosten verbonden. Die kosten worden namelijk verhaald op de voor uw letselschade aansprakelijke partij. En dat is wel zo eerlijk. Want waarom zou u kosten moeten maken als een ander uw schade heeft veroorzaakt?

Neem zonder kosten vrijblijvend contact met ons op. Wij bespreken graag wat wij voor u kunnen betekenen.

Wat mag een benadeelde verwachten van een keurmerkhouder van het Nationaal Keurmerk Letselschade (NKL)?

  1. De gerechtvaardigde belangen van de benadeelde zijn het uitgangspunt van de schadebehandeling
  2. De benadeelde wordt met respect behandeld
  3. De privacy van de betrokken partijen is goed geborgd
  4. Betrokken partijen streven naar een optimale samenwerking
  5. De letselschade van de benadeelde wordt vakbekwaam behandeld
  6. De benadeelde heeft zicht op de voortgang van zijn letselschaderegeling en wordt op begrijpelijke wijze geïnformeerd
  7. De benadeelde ontvangt zijn letselschadevergoeding rechtstreeks en wordt transparant geïnformeerd over de betalingen
  8. Mocht de benadeelde niet tevreden zijn, dan kan hij gebruik maken van een toegankelijke klachtenregeling
  9. Het medisch traject voldoet aan de eisen van de Medische Paragraaf
  10. De benadeelde kan via een klanttevredenheidsonderzoek aangeven hoe hij de letselschaderegeling ervaart of heeft ervaren
  • ✓ Valid number ✕ Invalid number
  • De gegevens worden niet met derden gedeeld en er wordt niet ongevraagd informatie naar jou toegestuurd
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.