Cliëntervaringen: wat vinden onze cliënten?
Wat cliënten van onze dienstverlening vinden is heel belangrijk voor ons. Ook als het opbouwend kritisch is. Zo kunnen we onze cliënten nog beter van dienst zijn. Hieronder vindt u een aantal ervaringen van cliënten: letselschadeslachtoffers die door ons geholpen zijn bij het afwikkelen van hun letselschade. Mocht u meer informatie willen over onze werkwijze of onze letselschade-experts, schroom dan niet om contact op te nemen.
10
Drost Letselschade staat voor haar cliënt. Ze zijn empathisch, maar ook "to the point". Er is boven verwachting gepresteerd en ik kan dan ook niet anders dan bewust en overtuigd een 10 geven.
8.8
Door Drost is de zon weer gaan schijnen en kan ik weer genieten van het leven op mijn nieuwe stek.
9
De medewerkers van Drost Letselschade sturen je niet met een kluitje in het riet. Het zijn doorzetters. Het is fijn om te weten dat ik mijn vrouw en kinderen financieel goed verzorgd kan achterlaten, wanneer ik mijn ogen sluit. Daar heeft Yme voor gezorgd en daar ben ik ze erg dankbaar voor.
8.5
Marga was altijd duidelijk en vriendelijk. We zijn erg netjes geholpen en altijd te woord gestaan. We zouden Drost 100% bij derden aanbevelen!
9
Dat Mauro bij ons thuis is geweest geef ik een 10. Mijn dossier is goed en netjes behandeld. Ook de communicatie was erg goed, mocht er in mijn omgeving weer zoiets voorkomen dan beveel ik Drost zeker aan.
8
Alles was transparant en werd duidelijk uitgelegd. Ik kon met alle vragen bij Henk terecht en zo nodig werd er direct actie ondernomen. Een sterk punt van dit kantoor is het persoonlijke contact.
9
Enige tijd na deze ingrijpende gebeurtenis besloot ik om mijn kosten te verhalen op de verzekering van de automobilist. Daar heeft Drost mij mee geholpen, Richard kwam hier thuis en wist zich uitstekend in mijn situatie te verplaatsen. Het was prettig, zacht en toch zakelijk. Ik zou Drost bij iedereen aanbevelen.
8.7
De letselschade experts van Drost zijn accuraat, assertief en vakbekwaam
8.5
Drost zorgde voor stabiliteit in een onrustige periode, daar ben ik dankbaar voor. Ik heb veel respect voor de medewerkers van Drost Letselschade en het goede werk dat zij dagelijks doen.