Elise Aksan-Krans Drost Letselschade (2)

Elise Aksan-Krans

Achter elke schadezaak zit een mens met pijn, verdriet en leed. Deze mensen moeten weer op weg geholpen worden.

Na mijn opleiding in de ouderenzorg heb ik jaren in de zorg gewerkt. Daarna heb ik verschillende banen gehad in heel verschillende werkvelden. Elk werkveld heeft mij weer nieuwe dingen geleerd en mij een completer mens gemaakt.

Ik weet hoe het is om met letsel te maken te krijgen en wat voor impact dat heeft op je leven en dat van je naasten, doordat ik zelf in persoonlijke kring hiermee te maken heb gehad. Als contactpersoon van een client van Drost Letselschade merkte ik dat zij hun werk heel serieus namen en op professionele wijze de belangen van het slachtoffer behartigden. Toen bij Drost een vacature open kwam te staan, heb ik deze kans aangegrepen. Sinds augustus 2025 ben ik nu werkzaam bij Drost. Bij Drost staat de client altijd centraal. Het is mooi om nu aan de andere kant te staan en te zien hoe de dossiers hier goed en met zorg opgepakt worden. Er wordt ook goed met de cliënt meegedacht over hoe het herstel bevorderd kan worden. Achter elke schadezaak zit een mens met pijn, verdriet en leed. Deze mensen moeten weer op weg geholpen worden. Dat ik onderdeel kan uitmaken van dit proces vind ik belangrijk en fijn.