De cliënt na het hem overkomen ongeval zoveel mogelijk terugbrengen in zijn gewone leefsfeer, daar span ik mij voor in.
Tien jaar geleden ben ik bij Drost Letselschade in dienst getreden als receptioniste/telefoniste. Tot die tijd was de letselschadebranche voor mij onbekend terrein. Al gauw kwam ik er achter dat deze tak van sport diverse interessante aspecten in zich had, waar ik voorheen totaal geen weet van had. Ik ben mij gaan verdiepen in de ins en outs van de letselschaderegeling in zijn geheel.
Al vrij snel heb ik mijn functie van receptioniste/telefoniste ingewisseld voor die van letselschadecorrespondent en na het volgen van diverse cursussen en studies en het opdoen van de nodige ervaring ben ik inmiddels aardig thuis in de letselschadepraktijk. In mijn dagelijkse werkzaamheden staat het contact met de cliënt centraal en probeer ik mij zoveel mogelijk in te leven in de impact die een ongeval doorgaans op het dagelijks leven van een cliënt heeft. Helaas kunnen wij het gebeurde niet ongedaan maken, maar wij kunnen wel proberen de situatie zoveel mogelijk draaglijk te maken!