Klantervaringen: wat vinden onze klanten?
Wat cliënten van onze dienstverlening vinden is heel belangrijk voor ons. Ook als het opbouwend kritisch is. Zo kunnen we onze cliënten nog beter van dienst zijn. Hieronder vindt u een aantal klantervaringen van cliënten: letselschadeslachtoffers die door ons geholpen zijn bij het afwikkelen van hun letselschade. Mocht u meer informatie willen over onze werkwijze of onze letselschade-experts, schroom dan niet om contact op te nemen.
Dorothée is vriendelijk en meelevend. Ze neemt altijd rustig de tijd voor je.
Céline staat voor haar cliënt. Duidelijk en correct, niet hooghartig. En ze komt haar afspraken na!
Zelf geen zorgen gehad, al mijn belangen werden behartigd. Drost is absoluut aanbevelenswaardig.
Marga was altijd duidelijk en vriendelijk. We zijn erg netjes geholpen en altijd te woord gestaan. We zouden Drost 100% bij derden aanbevelen!
Dat Mauro bij ons thuis is geweest geef ik een 10. Mijn dossier is goed en netjes behandeld. Ook de communicatie was erg goed, mocht er in mijn omgeving weer zoiets voorkomen dan beveel ik Drost zeker aan.
Alles was transparant en werd duidelijk uitgelegd. Ik kon met alle vragen bij Henk terecht en zo nodig werd er direct actie ondernomen. Een sterk punt van dit kantoor is het persoonlijke contact.
Enige tijd na deze ingrijpende gebeurtenis besloot ik om mijn kosten te verhalen op de verzekering van de automobilist. Daar heeft Drost mij mee geholpen, Richard kwam hier thuis en wist zich uitstekend in mijn situatie te verplaatsen. Het was prettig, zacht en toch zakelijk. Ik zou Drost bij iedereen aanbevelen.
Céline is accuraat, assertief en vakbekwaam