Theo Post Drost Letselschade (2)

Theo Post
Relatiebeheer

Een slachtoffer laten voelen dat hij er niet alleen voor staat. Dat geeft mij de grootste voldoening!

Van oorsprong heb ik een commerciële achtergrond en via die invalshoek ben ik in 2014 in de letselschade terecht gekomen. De combinatie van mensen helpen en rechtvaardigheid sprak me gelijk aan.

Voor Drost onderhoud ik contacten met organisaties die geregeld te maken hebben met slachtoffers van een ongeval. Vaak weten medewerkers van deze organisaties niet goed wat nu precies het beste is voor hun cliënt om te doen na een ongeval. Voor de cliënt is dit erg vervelend, want naast de pijn wordt hij geconfronteerd met veel uitzoek- en regelwerk en heeft hij veel vragen. Ik adviseer en begeleid deze cliënt dan graag, zodat hij bij een goede belangenbehartiger terecht komt. Eentje die zijn belangen voorop stelt en er alles aan doet om tot een optimale regeling van zijn letselschade te komen.

Wanneer je aan een slachtoffer duidelijk uitlegt waarin je hem kan ondersteunen en waar hij allemaal recht op heeft, voel je een opluchting. Een opluchting van; ‘ik sta er niet alleen voor’. Dát geeft mij de grootste voldoening.

Als de schade verhaalbaar is op een verzekeraar, en als het slachtoffer geholpen wil worden door Drost, dan zorg ik ervoor dat een collega contact opneemt, het slachtoffer in de regel thuis bezoekt voor een intake en daarna de complete schade voor het slachtoffer gaat regelen. Zo kan het slachtoffer zich richten op zijn herstel en neemt Drost de schaderegeling over.